ارسال تمامی سفارشات در هتمت رایگان شد.
مشاهده کنید:

۵ نوع چای برای پوست براق و سالم

Home  /   ۵ نوع چای برای پوست براق و سالم
۵ نوع چای برای پوست براق و سالم

چای و برگ های دمنوش علاوه بر خواص آرام بخش و تسکین دهنده، خواص دیگری نیز دارند. یکی از ویژگی هایی که امروزه بسیار از آن می‌شنوید، تاثیرات چایبرای پوست بهتر، سالم تر و براق تر است. امروزه با کمک ماسک ها و کر های مخصوص می‌توان از چای برای پوست استفاده کرد.

از گذشته از چای و برگ های آن به منظور های مختلف استفاده می‌شده. در این مقاله می‌خواهیم به ۵ نوع چای و دمنوش که برای سلامتی پوست گزینه‌ی مناسبی هستند بپردازیم.

برای تهیه چای بهاره و دمنوش می‌توانید به بخش فروش چای و دمنوش هتمت مراجعه فرمایید.

ارتباط بین چای و پوست

اگر می خواهید چهره ای زیبا داشته باشید، وارد کردن چای به رژیم روزانه خود یک نقطه عالی برای آغاز است. چای مملو از آنتی اکسیدان هایی است که رادیکال های آزاد موجود در بدن را کنترل می‌کنند و باعث حفط و افزایش سلامت پوست می‌شوند.

در اصل رادیکال های آزاد موجود در بدن پیری پوست را تسریع می‌بخشند. این اتفاق به طور طبیعی رخ می‌دهد، اما برخی عوامل محیطی مانند اشعه ماوراء بنفش و آلودگی هوا می‌توانند حضور این رادیگال های آزاد را افزایش دهند. خوشبختانه، رادیکال های آزاد یک دشمن اصلی دارند – آنتی اکسیدان ها. افزودن غذاها و نوشیدنی های غنی از آنتی اکسیدان (مانند چای) به رژیم غذایی می‌تواند به کاهش رادیکال های آزاد و اثرات مضر آن ها کمک کند.

جمع آوری قوطی های چای مختلف به نام مراقبت از پوست ممکن است مستلزم آزمایشاتی باشد و باید بسته به پوست شما چای برای پوست شما و یا ماسک های آن تجویز شود – بهترین چای برای پوست خیلی چرب ممکن است کاملاً متفاوت از چای هایی باشد که پوست تحریک شده را تسکین می‌دهند.

1. چای برگ شاه توت

احتمالا شنیده‌ای که توت ها به عنوان یک غذای فوق العاده در نظر گرفته می شوند و سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان هستند. بنابراین برای شما تعجب برانگیر نخواهد بود اگر بشنوید که چای شاه توت می‌تواند برای پوست شما معجزه کند؟ ثابت شده است که این نوشیدنی میوه ای هم خواص ضد سرطانی و هم ضد میکروبی دارد. علاوه بر این، از برگ های چای شاه توت حتی برای درمان بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و زخم های پوستی استفاده شده است.

2. چای سفید

این چای لطیف و سبک ممکن است طعم کمی داشته باشد، اما در برابر علائم پیری مقاومت بالایی دارد. تحقیقات نشان داده است که چای سفید می‌تواند التهابات پوستی را کاهش دهد و به پیشگیری یا به حداقل رساندن چین و چروک کمک کند. همچنین طبق همین مطالعات گزارش شده که نوشیدن چای سفید به توقف تجزیه الاستین و کلاژن در پوست کمک می‌کند (جزئیاتی که به سفت و جوان‌تر شدن پوست کمک می‌کنند). محصولات زیبایی که حاوی عصاره چای سفید هستند نیز می‌توانند به کاهش آسیب های ناشی از استرس اکسیداتیو به پوست شما کمک کنند!

3. چای بابونه

تا به حال شده است که یک فنجان از این نوع چای را بنوشید و فوراً احساس آرامش کنید؟ دلیلی برای آن وجود دارد. بابونه برای کمک به بی خوابی و مشکلات خواب و همچنین یک آرام بخش ملایم برای آرام کردن اعصاب و اضطراب استفاده شده است. محصولات مراقبت از پوست موضعی ساخته شده با بابونه می توانند به درمان اگزمای خفیف کمک کنند و زمانی که فصل سرماخوردگی و آنفولانزا فرا می رسد، نوشیدن چای بابونه می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند. از خواص این چای برای پوست همین کااهش استرس است که بسیار تاثیر گزار است.

4. چای سبز

کمتر کسانی وجود دارند که ندانند نوشیدن چای سبز برای سلامتی بدن و پوست بسیار مفید است. یکی از دلایل اصلی توصیه پزشکان به نوشیدن بیشتر چای سبز به دلیل سطوح بالای آنتی اکسیدان آن می‌‌باشد. این نوع چای علاوه بر طعم خوش آن، فواید ضد التهابی و ضد سرطانی نیز دارد. مصرف این چای یک برد-برد است.

چای یک نوشیدنی فوق العاده همه کاره است. می تواند در تابستان شما را خنک کند یا زمانی که در زمستان دستکش های خود را فراموش می کنید، چیزی گرم به شما بدهد تا دستان خود را به کمک آن گرم کنید. می‌تواند صبح‌ها شما را از خواب بیدار کند یا به شما کمک کند شب‌ها راحت‌تر بخوابید – اما مهم نیست که چگونه چای را وارد زندگی خود می‌کنید، مطمئن باشید که پوست شما به خاطر آن از شما تشکر خواهد کرد!

5. Yerba Mate

برای جوان نگه داشتن پوست خود، ممکن است بخواهید یک جرعه چای یربا ماته، که به عنوان ماته نیز شناخته می شود، میل کنید. این چای سرشار از آنتی اکسیدان است که به پیشگیری و ترمیم آسیب های پوستی ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند. این نوشیدنی از برگ های خشک شده گیاه یربا ماته که در آمریکای مرکزی و جنوبی یافت می شود تهیه می شود و همچنین حاوی سطوح بالایی از کافئین است. این چای برای پوست معجزه ‌می‌کند.

اسنایدر می گوید: یربا ماته یک درمان سنتی برای همه چیز است، از خستگی گرفته تا کنترل اشتها تا ضعف سیستم ایمنی. حاوی لیست طولانی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها از جمله ویتامین B، ویتامین C، منگنز، پتاسیم و روی است.

جمع بندی

شما هم با نوشیدن چای و هم با استفاده از محصولات مراقبتی چای برای پوست می‌توانید پوستی تازه و سالم را تجربه کنید. با نوشیدن چای روز خود و بدن خود را بهتر و زیباتر کنید.

منابع: 4 بهترین چای برای سلامت پوست برای بهبود پوست چه چای هایی را باید بنوشید

دسته بندی محصولات آموزش چای, آموزش دمنوش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Refund Reason

به مشتاقان این محصول بپیوندید لطفا ادرس ایمیل خود را وارد کنید ما با شما ارتباط خواهیم گرفت.