ارسال تمامی سفارشات در هتمت رایگان شد.
مشاهده کنید:

چگونه با کره بادام زمینی چاق شویم؟ – 3 روش گنجاندن کره بادام زمینی در رژیم غذایی

Home  /   چگونه با کره بادام زمینی چاق شویم؟ – 3 روش گنجاندن کره بادام زمینی در رژیم غذایی
با کره بادام زمینی چاق شویم

با کره بادام زمینی چاق شویم!

کره بادام زمینی کره ای با بافت نرم، لذیذ و خوشمزه است. این محصول مملو از مواد مغذی و ضروری از جمله ویتامین ها، مواد معدنی و چربی های سالم است. کره بادام زمینی به دلیل محتوای چربی بالا، دارای کالری اضافی بر میزان وزن ماده مصرفی یا به اصطلاحی کالری متراکم است. این کالری اضافی ممکن است به مرور زمان منجر به افزایش وزن شود. با این حال، برخی از تحقیقات نشان می دهند که کره بادام زمینی ممکن است که با مصرف متعادل آن سبب کاهش وزن شود. این مقاله به بررسی چگونگی تاثیر خوردن کره بادام زمینی برای افزایش وزن بدن می پردازد.

برای تهیه کره بادام زمینی آستانه به بخش فروش کره بادام زمینی هتمت مراجعه فرمایید.

کره بادام زمینی به عنوان یک محصول دارای چربی و کالری بالا به خوبی شناخته شده است. از طرفی افزایش وزن زمانی رخ می دهد که شما کالری بیشتری نسبت به میزان کالری‌ دریافتی را مصرف کنید. به همین دلیل، برخی از رژیم گیرندگان نسبت به کره بادام زمینی محتاطانه عمل می کنند زیرا چربی و کالری بالایی دارد.

اطلاعات تغذیه ای کره بادام زمینی

هر وعده 2 قاشق غذاخوری (32 گرم) کره بادام زمینی حاوی:

  • کالری: 191
  • چربی کل: 16 گرم
  • چربی اشباع شده: 3 گرم
  • چربی تک غیراشباع: 8 گرم
  • چربی اشباع نشده: 4 گرم

در واقع کره بادام زمینی برای افزایش وزن یا کاهش وزن به عنوان یک منبع بسیار مغذی شناخته شده است. کره بادام زمینی عموما دارای 75 درصد چربی غیر اشباع است. تحقیقات نشان می دهد که خوردن چربی غیراشباع به جای چربی اشباع ممکن است به کاهش سطح کلسترول LDL (بد) و کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی کمک کند.

کره بادام زمینی همچنین سرشار از پروتئین، فیبر و بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری از جمله منگنز، منیزیم، فسفر، ویتامین E و ویتامین‌های B است.

چگونه می توانیم با کره بادام زمینی چاق شویم؟

اگر کره بادام زمینی در حد اعتدال مصرف شود با افزایش وزن ارتباطی ندارد همانطور که گفته شد اگر کره بادام زمینی برای افزایش وزن مورد هدف رژیم گیرنده واقع شود، زمانی اتفاق می افتد که کالری بیشتری نسبت به کالری که می سوزانید مصرف شود. در واقع، اکثر تحقیقات مصرف کره بادام زمینی، بادام زمینی و سایر آجیل ها را به کاهش وزن بدن مرتبط می دانند. اما مصرف بیشتر و هدفمند آن در طول روز، کالری بیشتری جذب بدن می نماید و می تواند برای چاقی مناسب باشد.

یک مطالعه مشاهده ای روی بیش از ۳۷۰ هزار بزرگسال نشان داد که مصرف منظم آجیل بیشتر سبب کاهش یا ثبات وزن می‌شود تا افزایش وزن، همچنین شرکت کنندگان در یک دوره 5 ساله 5 درصد کمتر در معرض خطر اضافه وزن یا چاق شدن بودند.

برای آگاهی بیشتر از نقش کره بادام زمینی بر افزایش وزن می‌توانید به مقاله تاثیر کره بادام زمینی بر چاقی – 10 روش خوردن کره بادام زمینی برای افزایش وزن! مراجعه فرمایید.

گفته می شود، افرادی که آجیل می خورند به طور کلی سبک زندگی سالم تری دارند. به عنوان مثال، افرادی که در این مطالعه آجیل می‌خوردند، نسبت به افرادی که آجیل مصرف نمی‌کردند، ورزش بیشتری داشتند و تمایل به خوردن میوه‌ها و سبزیجات بیشتری داشتند. با این وجود، این مطالعه نشان می دهد که می توانید کره بادام زمینی را در یک رژیم غذایی سالم هم برای چاقی و هم برای لاغری با کنترل میزان مصرف، بگنجانید.

اگر بخواهیم با کره بادام زمینی چاق شویم، باید کالری بیشتری نسبت به کالری که می سوزانیم مصرف کنیم. ترجیحاً استفاده از غذا های غنی از مواد مغذی در رژیم غذایی توصیه می شود تا به مشکلات قلبی عروقی برنخوریم. کره بادام زمینی یک گزینه عالی است زیرا سرشار از مواد مغذی است، ارزان است و به راحتی به رژیم غذایی اضافه می شود.

چگونه کره بادام زمینی را به رژیم غذایی خود اضافه کنیم؟

خبر خوب اینجاست که کره بادام زمینی برای افزایش وزن یا حتی به عنوان مصرف متعادل، تقریباً با هر چیزی خوب می شود. می توانید آن را روی نان تست برای یک میان وعده ساده بمالید یا از آن به عنوان دیپ برای تکه های سیب و کرفس استفاده کنید. حتما هنگام خرید مواد غذایی، محصولاتی را در نظر بگیرید که بدون شکر افزوده و دارای حداقل مواد افزودنی باشند.

مثلا برای محصول کره بادام زمینی، محصول ساده‌ای چون ترکیب بادام زمینی و نمک یا حتی بادام زمینی بدون نمک از بهترین گزینه‌ها هستند. مخلوط همگن کره بادام زمینی با شیره انگور طبیعی هم می‌تواند از گزینه‌های جذاب انتخابی شما برای یک محصول بر پایه کره بادام زمینی برای افزایش وزن باشد. کالری اضافه شده توسط مربا، شیره انگور یا دیگر مواد طبیعی را در کالری شمار خود لحاظ کنید.

همچنین می‌توانید این محصول را به اسموتی‌های میوه، بلغور جو دوسر، کلوچه و سایر غذاها اضافه کنید تا چربی‌ها و پروتئین‌های سالم را افزایش دهید.

برای جلوگیری از مصرف بیش از حد کالری مورد نیاز روزانه خود، به اندازه وعده ها توجه کنید. برای بیشتر افراد، این به معنای مصرف 1 تا 2 قاشق غذاخوری (16 تا 32 گرم) در روز است. از نظر ظاهری، 1 قاشق غذاخوری (16 گرم) به اندازه انگشت شست شما است، در حالی که 2 (32 گرم) به اندازه یک توپ گلف است.

نتیجه گیری

بسیاری از افراد دارای رژیم، از مصرف کره بادام زمینی اجتناب می کنند زیرا چربی و کالری بالا و متراکمی دارد. با این حال، مصرف متوسط کره بادام زمینی بعید است که منجر به افزایش وزن شود. در واقع، این محصول بسیار مغذی است و ممکن است با افزایش سیری و حفظ توده عضلانی در حین رژیم، حتی سبب کاهش وزن شود.

به علاوه، رژیم‌ های غذایی که شامل غذاهای خوشمزه مانند کره بادام ‌زمینی هستند، ممکن است در درازمدت عملکرد مداوم و بهتری داشته باشند و تبدیل به یک عادت غذایی سالم شوند. در نهایت برای اینکه با کره بادام زمینی چاق شویم، باید بیشتر از کالری مورد نیاز بدن مورد مصرف قرار گیرد، اما پیش از این با مشاور یا دکتر تغذیه‌ی خود این مسئله را در میان بگذاریم.

منبع: آیا کره بادام زمینی باعث افزایش وزن می شود؟

دسته بندی محصولات آموزش کره بادام زمینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Refund Reason

به مشتاقان این محصول بپیوندید لطفا ادرس ایمیل خود را وارد کنید ما با شما ارتباط خواهیم گرفت.