ارسال تمامی سفارشات در هتمت رایگان شد.
مشاهده کنید:

۵ دلیل اهمیت مصرف کره بادام زمینی برای ورزشکاران

Home  /   ۵ دلیل اهمیت مصرف کره بادام زمینی برای ورزشکاران
۵ دلیل اهمیت مصرف کره بادام زمینی برای ورزشکاران

کره بادام زمینی در رژیم غذایی ورزشکاران

بیشتر ورزشکاران برای موفق تر بودن در مسیر کاهش وزن یا عضله سازی باید یک رژیم غذایی متناسب را رعایت کنند. بسیاری از ورزشکاران در سراسر جهان کره بادام زمینی را یک غذا و میان وعده مغوی می‌دانند و اغلب در رژیم غذایی خود قرار می‌دهند. در این مقاله می‌خواهیم به اهمیت مصرف کره بادام زمینی برای ورزشکاران بپردازیم.

برای تهیه کره بادام زمینی آستانه می‌توانید به بخش فروش کره بادام زمینی هتمت مراجعه فرمایید.

کسانی که به طور منظم ورزش می‌کنند یا در رشته های مختلفی فعالیت بدنی شدید را انجام می‌دهند و به مواد مغذی برای دریافت انرژي نیاز دارند. اغلب برای دریافت این انرژی در طول روز به بادام زمینی و کره بادام زمینی اعتماد می‌کنند.

به دلیل طعم خوب، ارزش غذایی و فواید بسیاری که برای سلامتی دارد،  به راحتی می توان درک کرد که چرا بسیاری آن را یک غذای اصلی می‌دانند که می‌تواند به صورت روزانه مصرف شود.

 کره بادام زمینی، یک مکمل غذایی کامل

کره بادام زمینی برای ورزشکاران یک خوراکی همیشگی است. افرادی که به طور مداوم ورزش می‌کنند اغلب متوجه می‌شوند که رژیم غذایی منظم آن ها به تنهایی کافی نیست. برای بسیاری، صرفاً خوردن حجم بیشتری از غذا واقعاً یک گزینه مناسب نیست، زیرا شما می‌توانید فقط مقدار زیادی غذا بخورید، صرف نظر از اینکه چقدر ورزش می‌کنید.

بنابراین، ورزشکاران باید راه هایی برای تکمیل رژیم غذایی خود بیابند و مواد مغذی کافی را به روشی درست و سالم دریافت کنند. به طور کلی تصور می‌شود که آجیل ها یک ابر غذا هستند زیرا حاوی منیزیم، روی، مس و آهن و همچنین ویتامین B6 هستند. چربی سالم موجود در کره بادام زمینی به جذب ویتامین های محلول در چربی A، D، E و K کمک می کند.

کره بادام زمینی دارای مواد مغذی و سرشار از کالری و پروتئین است. خوشبختانه، کره بادام زمینی سیر کننده است، در نتیجه به احتمال زیاد پرخوری نمی‌کنید. به همین دلایل کره بادام زمینی برای ورزشکاران یک گزینه مناسب و سالم است.

حفظ وزن با کره بادام زمینی برای ورزشکاران

برخی از ورزشکاران برا ساخت عضله طبق یک برنامه تمرینی فشرده پیش می‌روند که می‌تواند باعث سوزاندن مقدار زیادی کالری شود. البته تا زمانی که موفق به دریافت مواد مغذی کافی نشوند، خطر کاهش وزن را دارند و در عضله سازی و حجیم شدن با مشکل مواجه خواهند شد.

 هر متخصص تغذیه یا مربی شخصی می‌تواند به شما بگوید که بدون سوخت کافی، رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده‌اید دشوار خواهد بود. متخصصان تغذیه، توصیه می‌کنند که کره بادام زمینی برای ورزشکاران به عنوان منبع طبیعی کالری عمل می‌کند.

 کره بادام زمینی به طور طبیعی چاق کننده نیست، اما در عین حال حاوی مواد مغذی کافی برای کمک به عضله سازی است. به دلیل غلظت بالای پروتئین، واضح است که چرا کره بادام زمینی برای ورزشکارانی که به پروتئین اضافی برای کمک به ترمیم عضلات نیاز دارند، عالی است.

کره بادام یک میان وعده خوب

زمانی که برای یک رویداد مهم تمرین می‌کنید، نشستن برای یک وعده غذایی کامل می تواند زمان زیادی را از شما بگیرد. همچنین نیاز به برنامه ریزی و آمادگی دارد، که بیشتر ورزشکاران نمی‌توانند در برنامه های شلوغ خود به آن رسیدگی کنند.

بسیاری از ورزشکاران به جای خوردن غذاهای ناسالم، میان وعده بادام زمینی یا بادام را انتخاب می‌کنند. با این حال می‌توانید با اسنک های مغذی کره بادام زمینی و یا حتی یک ساندویج ساده آن به خود انرژی لازمه را وارد بدهید.ساندویچ های کره بادام زمینی مانند برخی از غذاهای سنگین، شما را خیلی سیر یا خسته نمی‌کند، بنابراین می‌توانید در بهترین وضعیت به تمرین ادامه دهید.

بادام زمینی در اندازه های نسبتا کوچک کالری کافی را حمل می‌کند، که دلیل دیگری است که کره بادام زمینی برای ورزشکاران عالی است. اگرچه غذاهای ورزشی دیگری نیز در دسترس هستند، اما تعداد زیادی نمی‌توانند با درصد پروتئین بادام زمینی مقایسه شوند.

فوق العاده راحت و در دسترس

همانطور که در مورد قبلی اشاره کردیم، می‌توانید یک شیشه کره بادام زمینی را در کیف ورزشی خود حمل کنید و همیشه یک میان وعده راحت میل کنید. کره بادام زمینی طبیعی است و می تواند برای مدت طولانی بدون یخچال دوام بیاورد، که این ویژگی باعث می‌شود شما به راحتی بتوانید آن را همراه خود داشته باشید.

به دلیل طعم و بافت خوب آن، می‌توانید آن را با سایر تنقلات شیرین یا ترش نیز ترکیب کنید یا در مواقعی که نیاز به کالری سریع دارید، فقط چند قاشق میل کنید.بادام زمینی و کره بادام زمینی در واقع می‌توانند در دستور العمل های بسیاری قرار بگیرند، که باعث می‌شود مصرف کالری و پروتئین راحت تر شود. حتی زمانی که حوصله خوردن چیزی ندارید، می توانید یک اسموتی کره بادام زمینی با شیره انگور تهیه کنید و یک نوشیدنی باطراوت و سرشار از پروتئین میل کنید.

منبع عالی انرژی

چند بار برای شما اتفاق افتاده که تمرین خود را تمام کنید، فقط برای اینکه احساس خستگی کردید و نیاز به تمدید انرژی داشتید؟ شما می‌توانید با خوردن کره بادام زمینی حتی در حین ورزش از این احساس جلوگیری کنید. احساس سنگینی در شما ایجاد نمی‌کند و سوخت مورد نیاز را به شما می‌دهد تا باتری داخلی شما هرگز خالی نشود.

برخی از ورزشکاران بی‌تجربه به دلیل عدم وجود گزینه‌های سوخت‌گیری در حین تمرین، یا صرفاً به این دلیل که هوس شکر دارند، زمانی که نیاز به مصرف غذا دارند، سراغ میان وعده‌های شیرین می‌روند. با این حال، با خوردن کره بادام‌زمینی، می‌توانید در اجتناب از شکر موفق باشید و در عین حال آنچه را که بدن برای ادامه دادن به آن نیاز دارد را به بدن خود بدهید. این روش استفاده از کره بادام زمینی برای ورزشکاران تازه وارد می‌تواند راه حل مناسبی باشد.

هر کسی که حجیم کردن را امتحان کرده است به شما خواهد گفت که سوخت رسانی به بدنش می‌تواند آسان باشد اما اینکار بسیار سخت می‌شود وقتی سعی می‌کنید 3000 کالری یا بیشتر بخورید در حالی که از شکر یا غذاهای ناسالم اجتناب می‌کنید. در این صورت به سرعت متوجه خواهید شد که گزینه های مقرون به صرفه زیادی وجود ندارد.

اگرچه می‌توانید خوردن خوراکی های انرژی‌زا را امتحان کنید، اما شاید از لحاظ هزینه خیلی به صرفه نباشد. کره بادام زمینی پروتئین ها و کالری های مورد نیاز شما را بدون شکستگی به شما می‌دهد. به زبان دیگر، کره بادام زمینی هم مقدار قابل توجهی از پروتئین را برای شما فراهم می‌سازد و هم به همین راحتی تمام نمی‌شود.

برای مطالعه بیشتر می توانید به مقاله مناسب ترین رژیم غذایی برای ورزشکاران – نکاتی که باید به آن ها توجه کنید! مراجعه فرمایید.

جمع بندی

با توجه به تمام فواید، واضح است که چرا کره بادام زمینی برای ورزشکاران گزینه عالی است. همچنین، برای هر کسی که می خواهد راهی سالم برای دریافت کالری و پروتئین و در عین حال اجتناب از چربی ها و قندهای ناسالم باشد، گزینه خوبی است.

اگرچه مکمل های زیادی در بازار موجود است، اما خوردن غذای سالم بهترین گزینه در دراز مدت است زیرا می‌تواند به شما در حفظ یک سبک زندگی سالم و دستیابی به نتایج مورد نظر کمک کند. یک رژیم غذایی سالم می‌تواند به ورزشکاران برتری لازم برای موفقیت در چالش های روزانه را بدهد.

منبع:
کره بادام زمینی برای ورزشکاران

دسته بندی محصولات آموزش کره بادام زمینی, ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Refund Reason

به مشتاقان این محصول بپیوندید لطفا ادرس ایمیل خود را وارد کنید ما با شما ارتباط خواهیم گرفت.