ارسال تمامی سفارشات در هتمت رایگان شد.
مشاهده کنید:

5 مزیت برتر صابون زیتون فرابکر کاستیل زه راد

Home  /   5 مزیت برتر صابون زیتون فرابکر کاستیل زه راد
صابون زیتون فرابکر کاستیل زه راد

معرفی صابون زیتون

همانطور که روغن زیتون یک محصول غذایی رایج است که برای سرخ کردن، سس سالاد و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد، قرن ها است که به شکل طبیعی خود یک مرطوب کننده مرسوم است. امروزه این ماده طبیعی به کرم ها، لوسیون ها و محصولات حمام و بدن مانند صابون زیتون اضافه می شود که مزایا و فواید بسیاری برای سلامت پوست و مو دارد.

صابون زیتون فرابکر کاستیل زه راد با تمام خواص طبیعی زیتون به رفع خشکی پوست، نرم شدن و جلوگیری از چین و چروک کمک کند. این محصول یکی از بهترین محصولات درمان خشکی پوست به حساب می آید زیرا خاصیت مرطوب کنندگی آن در لطافت بافت پوست، نگه داشتن رطوبت و تغذیه بدون ایجاد اختلال در عملکرد طبیعی پوست، موثر است.

برای مطالعه بیشتر جهت شناخت انواع صابون می توانید به مقاله بررسی 5 نمونه از انواع صابون مراجعه فرمایید.

صابون زیتون فرابکر چه مزایایی دارد؟

روغن زیتون از دوران باستان برای اهداف آرایشی استفاده می شده است. به احتمال زیاد یکی از اولین صابون های طبیعی بود که بدون چربی یا روغن حیوانی ساخته می شد. خاصیت غنی از آنتی اکسیدان آن به دلیل تغذیه، پاکسازی، مرطوب سازی و محافظت از پوست در برابر آسیب های محیطی و رادیکال های آزاد مشهور است. روغن زیتون ویتامین ها و اسید های چرب پوست را فراهم می کند که علاوه بر محافظت، پوست را نرم و لطیف می کند.

صابون زیتون فرابکر برای چه کسانی مناسب است؟

صابون زیتون فرابکر کاستیل زه راد در بین صابون ها ملایم ترین نوع صابون است و برای کسانی که پوست حساس یا خشک دارند گزینه مناسبی می باشد. علاوه بر این، برای شستشوی طبیعی انواع پوست ها کاربرد دارد زیرا دارای PH کمتری نسبت به صابون های شیمیایی است.

صابون های شیمیایی ممکن است از مواد کف کننده، روغن نفت یا چربی های حیوانی ساخته شوند که باعث خشک شدن و تحریک پوست می شوند. صابون روغن زیتون برای ایجاد حداکثر رطوبت در پوست، بدون گرفتگی منافذ به عمق پوست نفوذ می کنند. این محصول کاملا ارگانیک، خالص و بدون مواد شیمیایی است.

5 مزیت برتر صابون زیتون فرابکر کاستیل زه راد

1-دارای خاصیت ضد پیری

صابون زیتون حاوی پلی فنول و اسید اولئیک است و برای بهبود رنگ و بافت پوست همچنین مقابله با علائم پیری مفید است. علاوه بر این، روغن زیتون موجود در صابون می تواند روغن های از دست رفته پوست ناشی از افزایش سن را دوباره پر کرده و چین و چروک را به حداقل برساند.

2-مناسب برای انواع پوست

صابون روغن زیتون برای همه افراد اعم از نوزادان تا افراد مسن قابل استفاده و برای انواع پوست مناسب است. علاوه بر این صابون زیتون ضد حساسیت است، به این معنی که وقتی روی پوست قرار می گیرد واکنش ناخوشایند ایجاد نمی کند. حتی حساس ترین پوست ها به خوبی روغن زیتون را جذب می کنند و از این ماده طبیعی می توان برای مرطوب سازی پوست نوزادان و تسکین شرایطی مانند اگزما و پسوریازیس استفاده کرد.

3-حفظ سلامت پوست

این محصول به دلیل روغن زیتون موجود در آن، سرشار از آنتی اکسیدان است. صابون زیتون با برگرداندن اکسیداسیون و دفع رادیکال های آزاد غیر طبیعی که باعث ایجاد آسیب، بیماری ها و مشکلات سلامتی می شوند، به درمان و حفظ پوست سالم کمک می کند. همچنین این محصول ارگانیک پروتئین های اساسی تولید می کند که پوست را شفاف، سالم و بدون جوش نگه می دارد.

4-سرشار از ویتامین

صابون زیتون یک منبع طبیعی از مواد مغذی و ویتامین هایی نظیر A و E است که موجب تقویت ایمنی بدن و بهبود ظاهر پوست می شود. این محصول همچنین حاوی بتا کاروتن است که به تحریک رشد سلول های جدید کمک می کند و باعث ایجاد ظاهر جوان تر می شود.

5-تسکین بیماری های پوستی

زندگی با بیماری های پوستی خشک مانند اگزما می تواند دشوار باشد. روغن زیتون موجود در این صابون یک داروی شناخته شده برای انواع ناراحتی های پوستی، مرطوب کننده و نفوذ به پوست بدون گرفتگی منافذ پوست است. این محصول به دلیل قدرت آنتی اکسیدانی قوی و خاصیت ضد التهابی، می تواند با دفع رادیکال های آزاد از این شرایط پوستی جلوگیری کند.

برای خرید صابون زیتون فرابکر کاستیل زه راد می توانید به بخش فروش صابون فروشگاه هتمت مراجعه فرمایید.

عوارض احتمالی صابون روغن زیتون

در حالی که صابون روغن زیتون مزایای بالقوه زیادی برای پوست دارد، اما شاید گاهی برای بعضی افراد مناسب نباشد. یک صابون روغن زیتون فقط از روغن زیتون ساخته نشده است و واکنش های آلرژیک ممکن است نتیجه ماده دیگری در محصول باشد. اگرچه بسیار نادر، اما ممکن است فردی به روغن زیتون حساسیت داشته باشد. علائم آلرژی به روغن زیتون می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • خارش
  • مور مور شدگی
  • سرخی
  • تورم
  • اگزما

نتیجه گیری

صابون زیتون فرابکر کاستیل زه راد محصولی کاملا ارگانیک است که در تولید آن از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نشده است. این محصول با خواص آنتی اکسیدانی قوی به سلامت پوست کمک می کند. صابون زیتون حاوی خواص بینظیر روغن زیتون است و با مواد ملایم، مرطوب کننده و PH کم اسیدی مقدار کف کنندگی کم و پاک کنندگی بالایی دارد. استفاده از صابون زیتون برای تمام افراد توصیه می شود. اما گاهی ممکن است بعضی افراد به یکی از مواد موجود در این محصول واکنش آلرژیک داشته باشند.

دسته بندی محصولات آموزش, آموزش صابون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Refund Reason

به مشتاقان این محصول بپیوندید لطفا ادرس ایمیل خود را وارد کنید ما با شما ارتباط خواهیم گرفت.