ارسال تمامی سفارشات در هتمت رایگان شد.
مشاهده کنید:

۱۰ خاصیت شگفت انگیز آجیل برای پوست و مو

Home  /   ۱۰ خاصیت شگفت انگیز آجیل برای پوست و مو
۱۰ خاصیت شگفت انگیز آجیل برای پوست و مو

آجیل برای پوست و مو خواص شگفت انگیزی دارد. هر روز یک مشت آجیل یا 30 گرم از این خوراکی‌ها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید و پوست خود را به طور طبیعی درخشان کنید. این آجیل های ترد برای سلامتی بسیار مفید و بهترین دوست شما برای زندگی هستند.

در کنار از بین بردن گرسنگی شما با فیبر، چربی های ضروری و پروتئین، آنها مسئول صاف و لطیف کردن پوست و درخشندگی طبیعی آن هستند.

برای تهیه انواع خشکبار به بخش خشکبار هتمت مراجعه فرمایید.

از جمله خواص آجیل برای پوست و مو

از بادام گرفته تا گردو، پسته و بادام هندی، همه چیز خاصی را برای پوست شما فراهم می‌سازند. این مغز های نام برده شده سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی سالم مانند مس، روی، ویتامین A، C و E هستند که به داشتن پوستی درخشان و صاف‌تر کمک می‌کنند. بنابراین اگر تا به حال این آجیل ها را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه نکرده اید، به زودی این کار را انجام دهید تا پوستی درخشان و سالم داشته باشید.

۱. پسته آکنه را کاهش می دهد

یکی از اولین نکاتی که هنگام بررسی فواید آجیل برای پوست و مو متوجه می شوید این است که انواع مختلف آجیل می توانند به روش های مختلف به پوست شما کمک کنند. به عنوان مثال، پسته می تواند با وارد کردن آنتی اکسیدان ها به سیستم شما که متعاقباً بر سطح قند خون شما تأثیر می گذارد، به کاهش آکنه کمک کند. قند خون شما به چرخه آندروژن در سیستم شما کمک می کند و احتمال ایجاد آکنه در بدن را کاهش می دهد.

۲. فندق از پیری جلوگیری می کند

بسیاری از افراد از لوسیون ها و محصولات پوستی استفاده می کنند تا مطمئن شوند که صورتشان با چین و چروک و خطوط ایجاد نمی شود. در واقع معلوم می شود که فندق دارای خواصی است که به روشی مشابه کمک می کند! آنها بخش های زیادی از ویتامین های E، A و C را به بدن شما می رسانند که همگی به کاهش احتمال چین و چروک پوست شما کمک می کنند.

۳. فندق=پوست سالم

یکی دیگر از فواید فندق این است که در کنار آنتی اکسیدان ها به بدن شما فلاونوئیدها می دهد. با استفاده همزمان از این دو ماده، بدن شما می تواند راه را برای سلول های جدید باز کند و ظاهری شاداب تر به پوست شما بدهد.

۴. بادام پوست شما را سالم نگه می دارد

بادام به دلیل توانایی آن در دادن مقادیر زیادی ویتامین E به بدن شما بسیار مهم است. با آوردن ویتامین E، رگ های خونی شما می توانند پوست شما را هیدراته نگه دارند و به شما کمک می کند از بیماری های پوستی مانند لکه های تیره و آکنه و غیره جلوگیری کنید.

۵. گردو التهاب را کاهش می دهد

آیا می دانستید که گردو واقعا می تواند به مفاصل شما کمک کند؟ آنها حاوی اسیدهای چرب امگا 3 هستند که به کاهش التهاب در بدن شما کمک می کند. این می تواند به حرکت بهتر مفاصل شما کمک کند، درست مانند خوردن ماهی. بنابراین، اگر گیاه‌خوار هستید و فوایدی که ماهی به شما می‌دهد را از دست داده‌اید، فقط کمی گردو بگیرید!

۶.آجیل برزیلی می تواند از ریزش مو جلوگیری کند

اینها حاوی سلنیوم هستند که بخش مهمی از حفظ سلامت موهای شماست. با خوردن آنها به طور منظم می توانید موهای خود را قوی تر کنید و از ریزش آن در آینده جلوگیری کنید!

۷. آجیل برزیلی نیز سلنیوم دارد

یکی دیگر از مزایای آنها این است که آنها همچنین دارای سلنیوم هستند، چیزی که سلامت کلی پوست شما را بهبود می بخشد. این کار باعث می شود پوست شما راحت تر بهبود یابد و از ابتلا به آکنه جلوگیری می کند.

۸. فندق به رنگ مو کمک می کند

آیا می دانستید که فندق جزء مهمی برای درخشش رنگارنگ بسیاری از رنگ های مو است؟ آنها همچنین می توانند با محافظت از سلامت موهای شما فواید مشابهی را برای موهای شما به ارمغان بیاورند و باعث شوند موهای شما به سرعت از بین نرود.

۹ بادام حاوی فیبر است

بادام همچنین به دلیل داشتن مقدار زیادی فیبر معروف است، چیزی که به سیستم گوارش شما اجازه می دهد تا به درستی کار کند. این بدان معناست که نه تنها می‌توانید غذاها را سریع‌تر پردازش کنید، بلکه بدن شما می‌تواند مواد مغذی را با سرعت بیشتری جذب کند و به بدن شما اجازه می‌دهد تا در بالای فرآیندهای مختلف خود باقی بماند.

۱۰. بادام می تواند سطح کلسترول را بهبود بخشد

به عنوان یکی از مهم ترین گزینه هایی که می توانید به رژیم غذایی خود معرفی کنید، تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد بادام تأثیر کلی مثبتی بر سلامت شما دارد و به کاهش کلسترول بد (LDL) در سیستم شما کمک می کند. این مهم است که متوجه شوید زیرا از طریق کاهش LDL خود، در نهایت می توانید سلامت قلب و عروق خود را بهبود بخشیده و به قلب خود اجازه دهید خون را با سرعت طبیعی پمپاژ کند.

منبع: فواید شگفت انگیر آجیل برای پوست و مو

دسته بندی محصولات آجیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Refund Reason

به مشتاقان این محصول بپیوندید لطفا ادرس ایمیل خود را وارد کنید ما با شما ارتباط خواهیم گرفت.